Välkommen att följa mig och min man i vår längtan efter ett litet barn! Genom ivf-behandlingar och utredningar.



söndag 8 maj 2011

kläder - nyfödd

Vad ska man köpa för storlekar på de kläder man behöver ha med sig till BB? Jag vet att det är tidigt men det går ju trots allt inte att fundera på det.... Vet att jag kommer att köa lite småsaker innan pyret är född. Kan inte motstå alla dessa söta små saker:) Hur har ni andra gjort???

Några som jag redan köpt är två små koftar.Pyret föds i november och då behöver man varma kläder. Dök också på en liten rosa gris att gosa med. Den bara skulle jag ha!!! T tyckte också att den var supermysig.
Vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. Jag har köpt lite saker under alla de åren som vi har försök. Men just nu vågar jag mig inte på att köpa något fören vi har gjort kub och vi vet att allt står rätt till. Men visst är det roligt att kunna titta på saker och tänka att det är till mitt barn. Jag tycker personligen att man inte skall vara för rädd för att handla lite saker som man är sugen på, det är ju nu man skall njuta av det.
    Jättefina saker du har köpt =)

    Lycka till i morgon! Allt kommer att se så bra ut.

    SvaraRadera