Välkommen att följa mig och min man i vår längtan efter ett litet barn! Genom ivf-behandlingar och utredningar.



söndag 4 september 2011

trött trött trött

Jesus vad trött jag varit idag. Ont i vader, bäcken och rygg. Är väl gårdagens aktiviteter som spökar tror jag. Försökt att vara ute och njuta av sommarvärmen men mår nästa illa av den. Fick iaf omplanterat i blomlådorna. Kissen var superglad som fick leka ute i flera timmar. Sover så gott i soffan nu:)

Nu har jag gått igenom vår ekonomi. Räknat ut vad vi egentligen lägger i månaden på olika saker. Kollat våra lån och om vi ska dra ner amortering under min ledighet. Mina egna utgifter och hur vi ska lägga upp det hela. Varit inne på försäkringskassan och gjort en beräkning. Jag tjänar 25200 kr i månaden och om jag plockar 4 dagar säger den att jag får ut ca 7000 kr. Låter mycket tycker jag. Kan det stämma? Tror att vi börjar där och ser om vi klarar oss. Det gör vi för mannen tjänar inte så dåligt! Jag får lite mer lön från nästa månad och det kan ju ge några kronor extra. Allt är välkommet! Bara pyret får sina blöjor så får vi äta nudlar. Ha ha!!!

Nu ska jag sätta mig och planera inköpen jag ska göra i Ullared på torsdag.

Ni ska alla veta att jag läser era bloggar och har full koll även om jag inte kommenterar så ofta!!!!

Stor kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar