Välkommen att följa mig och min man i vår längtan efter ett litet barn! Genom ivf-behandlingar och utredningar.



torsdag 13 januari 2011

Det blir Carlanderska!

Nu har vår svåger ringt! Han har pratat med Barbro och hon rekommenderar verkligen Carlanderska. Dom är bäst i Sverige och tror jag tom i Europa om jag fattade rätt. Så nu jäklar! Vi har inte så stor nytta av att känna F men det trodde man ju inte heller. Får man rabatt för att man har känningar i Vitrolifes styrelse? Nä knappast va!
Hon undrade dock om vi fått något svar på varför det misslyckats. Hon tyckte det var konstigt att dom inte har gett nån mer specifik info på vad det kan bero på. Precis så känner vi också. Något borde dom väl kunna säga. Det är där dom brister. I övrigt måste jag säga att RMC varit jättegulliga. Personalen är supermysig och vi har verkligen blivit väl omhändertagna. Men där slutar det jobb dom kan göra för oss.
Nu är det bara att ringa carlanderska och vår egen läkare så vi kan komma igång!

Nu jäklar ska väl detta bli vårt år!

1 kommentar:

  1. Carlanderska är jättebra. Personalen är gudomliga. Ni kommer med all säkerhet bli nöjda.

    SvaraRadera