Välkommen att följa mig och min man i vår längtan efter ett litet barn! Genom ivf-behandlingar och utredningar.



onsdag 12 januari 2011

symöte!

Ja ikväll är det dags igen att samlas för symöte ihop med några kompisar. Vi har faktiskt symöte! Eller egentligen stickmöte. För alla stickar eller gör något. Förutom en av oss som hålle rlåda istället. Den tjejen är makalös till att prata men ger oss många glada skratt. BLir en del barnprat så klart då två av dom är gravida. Jättejobbigt att se dom men jag kan inte gräva ner mig eller stänga inne mig i huset och inte umgås med dom. Tycker så mycket om dessa tjejer och våra kvällar är jättemysiga. Vi äter lite god mat, pratar om allt och stickar. Vi träffas var 3:e vecka. Precis lagom för då hinner vi samla på oss lite att prata om och man får ihop det i planeringen.

Ikväll ska jag börja på andra delen i min filt. Säger att det är en halsduk så ingen av dom vet vad den egentligen ska vara till.... he he. Hoppas på att få användning av den nån gång i livet. Om inte så ska jag ge den till min bästis C. Vet att hon skulle bli jätteglad!

Nu är det dags att hämta T på ett kundbesök. Den stackaren har cyklat i snöovädret idag bara för att vi inte har nån mer bil. Tänk att om inte allt detta hänt oss så hade han sluppit det. Kunnat komma hem på lunchen och myst med bebisen lite och umgåtts med oss..... livet blir inte alltid som man tänkt sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar